diumenge, 4 de setembre del 2011

Sortida 4 de Setembre de 2011.

La sortida del diumenge es va planificar amb arribada a Cunit, per tal d'intentar allargar el tram pel Parc del Foix i fer camins nous per tots.
Per això vam portar el cotxe al punt d'arribada el dia anterior, ben carregat amb roba neta i beguda. La distància prevista eren 30 kms.

La sortida i la pujada fins al peu del Tres Partions es va fer per camins coneguts i habituals. Un cop en aquest punt ens vam dirigir cap al Nord per un altipla que deixava a ma dreta Daltmar.
La ruta original prevèia després girar en direcció Oest per anar a parar directament a Torrelletes. Però una confusió entre els camins, va fer que arribessim fins al límit superior del Parc (on hi ha una cantera) i al fer el gir a ponent ens trobéssim en mig de vinyes molt a prop de La Ràpita.

Uns senyors que estaven preparant un esmorzar en una Masia destartalada ens van ajudar a trobar el camí cap a Torrelletes. El més curiós va ser quan vam demanar si tenien una mica d'aigua, doncs ja anavem justos, i van dir que no, que només tenien vi. Finalment un d'ells va treure una garrafa d'aigua del seu cotxe i ens va assegurar que era ben bona.

Vam arribar a Torrelletes amb gairebé 23 kms. Uns 8 per sobre del previst. Després de trucar a casa per avisar del desfase horari que portàvem, vam decidir llavors escurçar per l'únic lloc per on podiem. Això suposava no passar per Castellet pel corriol i baixar per carretera directament cap a Clariana. Després de pujar Clariana pel corriol vam baixar cap a 'Els Rosals' on vam arribar amb 30 kms. justos (haviem de portar aquí 24).

Quedaven 6 per arribar al cotxe que eren pràcticament en baixada, excepte la pujada de 500 metres per salvar la C-32.
Finalment gairebé 36 kms. en 3h13'.

La ruta al detall en aquest enllaç a Endomondo